Оперативна подготовка
Ден: Вторник
Датум: 21.12.2010
Одделенски наставник:Маја Христова |
|||
-Одделение:1 одделение од деветгодишно образование
-Предвидено време:2 училишни часа -Содржина: -Ликовно образование.Новогодишни слики и честитки -Ликовно образование.Работа на компјутери |
|||
Наставни средства:
-училишен прибор,LCD,компјутери,списанија,ToolKid,impress,интернет,CD,writer, |
|||
Наставни форми:
–групна и индивидуална |
|||
Наставни методи:
-демонстративно излагање-презентации,бура на идеи,разговор,анализа,синтеза,илустрации |
|||
|
Цели на часот:
Да ја збогатуваат и прошируваат способноста за примена на компјутери во наставата,да уме- ат правилно да го користат глувчето и тастатурата(покажување,кликнување,влечење),да ја знаат важноста на Новогодишните празници,да ја збогатуваат вештината за правилно цр- тање,боење и дизајнирање(визуелна комуникација и дизајн),да ги запознаат подлогите и сликарските материјали,да се поттикнат да ракуваат со материјалите за сликање,да ги препознаваат и именуваат боите и нијансите,креативно да се изразуваат со боја,да се развие моториката на рацете. Знаењата и вештините ќе бидат основа за совладување на проблемот кој тие ќе треба да го решат. Очекувани исходи: Ја збогатуваат и прошируваат способноста за примена на компјутери во наставата,умеат правилно да го користат глувчето и тастатурата(покажуваат,кликнуваат,влечат), ја знаат важноста на Новогодишните празници, ја збогатуваат вештината за правилно цртање,боење и дизајнирање(визуелна комуникација и дизајн),ги познаваат подлогите и сликарските материјали ракуваат со материјалите за сликање, ги препознаваат и именуваат боите и нијансите,креативно се изразуваат со боја, развиена е моториката на рацете.
|
||
Место на реализирање на часот:
–училница |
|||
Оценување на учениците:
-Учениците ќе бидат оценети врз основа на нивнитe изработки:правилна употреба на боја, линија,форма |
|||
ТЕК НА АКТИВНОСТИ |
|||
ВОВЕДНИ АКТИВНОСТИ:
-Наставникот поведува разговор за Новогодишните празници -Им презентира нa LCD- WebQuest презентација која содржи вовед,задачи,ресурси,процес и заклучок -Следува втора презентација со Новогодишни слики за да учениците на полесен и едноставен на- чин ги воочат формите,боите,линиите со цел полесно да ја завршат предвидената задача -Ги дели учениците во три групи и им ја објаснува задачата на секоја група |
|||
-Учениците започнуваат со работа поделени во три групи во програмот ToolKid -Првата група работи во образовни игри -Нова Година каде украсуваат веќе дадена елка -Втората група работи во програмот за цртање -слики каде по сопствен избор цртаат,бојат и ук- расуваат сопствена слика -Третата група работи во програмот за комбинирање -честитки каде изработуваат по сопствена желба честитки -По завршувањето на задачите,групите ротираат -Додека учениците ја извршуваат својата задача,на CD се слушаат новогодишни песни |
|||
ЕВУЛАТИВНИ АКТИВНОСТИ: -Изработките се зачувуват во своја папка -Учениците ги презентираат изработките и истите ги анализираат -За завршената ,следува награда за учениците-Новогодишни боенки и сликовници |
|||
ЗАБЕЛЕШКИ/ОТСТАПУВАЊА:Кај учениците воопшто не отсуствуваше истражувачка ак-
тивност.Зададената активност иницираше:забележување,споредба,воопштување,заклу- чување,систематизирање,анализа.Учениците беа активни за време на часовите и со интерес,внимание ги завршија поставените задачи и покажаа големи резултати. ПРИЛОЗИ:продукти од учениците(зачувани изработки на компјутери) |